GOD JUL !!

                                                                                    

Med bilen full av hundar, mat och paket blir det sedvanlig Dalaturné även denna jul. Nova har avancerat lite och får nu ligga hyfsat nära dessa två whippet´s, även om det ibland muttras och "fostras" lite fortfarande efter snart ett års övande.

Nova hälsade på hästar igår, om möjligt mer skräckslagen än matte..? Det är STORA djur det där! Jag blev åtkastad en hösäck som "box nr 11" skulle ha, och ja... den kastade jag in i rent självförsvar! Eftersom det tog lite extra tid för mig med Nova under armen blev hästen smått irriterad. Känner mig väldigt nöjd att ha dvärghundar som hobby.

I veckan märkte vi även av att nyåret snart är här vare sig vi vill eller inte. Självklart säljer vår lilla jourlivs fyrverkerier, men vi har klarat oss utan att komma allt för nära när det låter som värst.

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Elise

Självförsvar!! HaHa Du har nog bott med din dvärghund för länge i storstan.

2008-01-15 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback