Alcatraz

Alcatraz



Helt plötsligt försvann kompostgallerhagen jag lyckats lära mig förflytta i sovrummet. Det var ju rätt kul att studsa intensivt i hörnen så hela hagen flyttade sig 1,5 meter!! Åter igen har jag fått ärva något som är i helt fel storlek, men det kan ju vara trevligt med lite space. Den här är ju helt omöjlig att underhålla sig i, den går inte att förflytta - inte heller klättra ur!?

Skam den som ger sig, jag letar vidare i livet och ser vad mer kul det finns som givande sysselsättning - tips någon? Allt roligt liksom bara försvinner...

// Nova

Kommentarer
Postat av: Sigge

Hugga och dingla i folks byxben! Tugga sönder toarullar är också superkul! Kolla på toa det kan ligga obevakade rullar där. Helst ska dom vara med mycket papper på.

2007-01-29 @ 23:04:18
Postat av: Nova

Jahaaaa, jag har bara fått tomma toarullar att disikera - ska leta på någon med papper på!! Byxben har jag testat men inte övat in det perfekta greppet innan jag åker iväg som en vante... öva, öva, öva!!

2007-01-30 @ 06:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback