Borsta tänderna?!?

Borsta tänderna?!?



Har ni testat den här tandkrämen med leversmak? Mmmm, helt ok! Men matte tycks inte tro att jag kan äta själv, för hon petar in den så brutalt i munnen..

Kloklippningen går sådär. Skriker och sprattlar för mitt liv, men trots det har vi klippt flera klor tyvärr. Första gången klippte matte av mig nästan halva benet, vi fick smått panikartat låna Sigges blodstopp medel.. Nu skulle jag hellre träffa Sigge personligen än att låna "nära-döden-saker", men har blivit lovad en "dejt" så småningom..

Ser ni föresten att jag ser ut som en så'n ICA-hund på den här bilden.. matte är ekonom o inte fotograf ifall jag behöver förklara.

// Nova

Kommentarer
Postat av: Christine

Prova att bita tag i tandborsten och spring sedan iväg med den fort som sjutton, då kanske matte förstår att du inte behöver borsta tänderna utan att det räcker med att mumsa lite tandkräm!

2007-01-16 @ 22:30:18
Postat av: Anonym

Jösses vilken sötnos!!!! Hon är ju helt underbar! Nu måste vi ju boka in en träff så jag får träffa lilla Nova!

Stor kram till både matte & lillvovve
Carina

2007-01-17 @ 09:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback