Lill-strumpa

Lill-strumpa...



Efter två veckors skakande har matte äntligen förstått att jag faktiskt fryser ute. Idag var på djuraffären och provade alla "normala" täcken till hund utan att hitta något i min storlek (?). Ska jag bestraffas för att de inte hade tillräckligt utbud hemma i butiken? Matte vill helst gå 10 meter bakom mig när vi är ute, och jag själv hoppas missa hundarna i området ett tag till... Vet hur gott Christine kommer skratta åt mig, för att inte tala om de på jobbet. Nej den här får vi allt ta av oss en bra bit innan vi kommer till någon som kan känna igen oss, och hoppas på en tidig vår..

En röd igelkott....

Kommentarer
Postat av: Eva

Nämen tulle..... :-)
//Eva

2007-01-22 @ 19:52:08
Postat av: Nova

Ja, ja, ja.... kanske kan beställa en av dig som ser ut som en flugsvamp?? Vem vet när matte ska gå på maskerad...

// Nova

2007-01-22 @ 20:31:03
Postat av: Anonym

Det kan bli giftigt!
;-)
Vi snackar ihop oss i helgen!
//Eva

2007-01-22 @ 22:07:54
Postat av: Christine

En skönhet klär såklart i allt!
Finns det inte röda igelkott dräkter i storlek större undrar Dina:)

2007-01-22 @ 22:57:20
Postat av: Peter

Nej, nej nej...!
Ta genast bort den där kroppsstrumpan! Hon ser ju ut som en röd dammvippa.....stackars hund.

2007-01-23 @ 11:20:23
Postat av: Lisa

Dina - jag jobbar på att klura ut mönstret så ska jag fixa en gigantisk stor-strumpa till dig med...

2007-01-23 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback