Sigge hälsar på

Sigge hälsar på!



Äntligen fick jag herr besök av en dp kille! Han var lite framfusig i början och jag blev lite blyg, men efter en stund var jag tuffare. Jag bet honom så mycket jag kom åt, han ville mest kramas & göra något han inte fick för våra mattar?!? Ja, jag vet inte vad det var de tjoade så mkt om, vi hade ju bara trevligt. Efter någon timme var jag helt slut, så då myste vi riktigt lugnt och städat i soffan. Det var nog rätt bra, för jag hörde någon diskussion om "ta två, betala för en", vad nu det kunde betyda..?

Ska se till att växa till mig lite, då ska Sigge få en riktig match!!

// dödstrött-Nova-somnat..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker i alla fall att vi är ett snyggt par! Ylade efter dig hela vägen hem men du kom aldrig efter... Hoppas vi ses snart igen! Slick på nosen ;o)

2007-01-28 @ 21:54:36
Postat av: Sigge

Det står ju inte att kommentaren är från mig...

2007-01-29 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback