Slut på deltidsarbetet..

Jaha, idag skulle vi jobba heldag. Fast det var nästan bättre, då fick jag vara mer ifred & sova när matte fick något annat att pyssla med. Men jag kom på henne ett par gånger med att ha lämnat mig ensam på rummet, jissus vad hon måste fika ofta!? Så jag var ju rätt pigg och utvilad när vi väl hade jobbat klart..

Igår var vi på middag, det var otroligt trevligt att vara i centrum. Ett stort plus i kanten till Christine som lite snyggt lånade ut boken "Valpen" av Mickie Gustafson. Idag läste matte att man måste vara BARA snäll första månaden, kunde inte sagt det bättre själv! Däremot försvan den enda mattan vi hade framme, får man inte ha nått roligt?

Fick nya små tennisbollar igår. Varför fick jag bollar med fiskar på? Jag gillar ju inte fisk..

// Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback