Sovit över hos Eva

Sovit över hos Eva



Ibland duger man och ibland inte.. Tydligen får man inte följa med på utsparksfest i Uppsala, men som tur var fick jag sova hos Eva istället. Jag hade fullt upp med att hela tiden kontrollera så inte hon lämnade mig också, men hon var betydligt mer lojal än matte. Jag visade min bästa party-trix (kissa på badrumsmattan & kräkas upp maten) men hon såg inte allt för imponerad ut?!? Ska försöka lära mig något nytt tills nästa gång..

Ooh, så fick jag en alldeles egen råtta! En stickad sak som ALDRIG riktigt går att få död på.. Nu har jag dödat den ytterligare en gång, men jag tror den kommer att behöva en omgång snart igen.

Tack Eva, för råtta och för jourhavande omvårdnad!!




// Nova

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja du Nova!
I've been around, som de säger over there...
Lite pink på mattan å en halv frukost på annan matta...jaja.
Då skulle du sett när... ooops!
Du kan få hur många rådisar du vill!Jobba vidare med dödandet!
Välkommen åter när du vill!!
//Eva

2007-01-28 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback