Nationaldag på Drottningholm

                                                                


Idag var vi ute på hund-öarna intill Drottningsholms slott med fler små-pinnar! Även större varianter hade letat sig dit men jag gillade mer de i samma storlek.

                                                              

Den här tjejen förstod inte att jag hittade pinnen först! Envis liten svart "sak"... som till sista vann dragkampen!? Varmt men kul, kan man sammanfatta den intensiva tiden vi var där. Ikväll skulle vi ha kursstart på en lydnadskurs, även fast inte Sigge skulle gå samma kurs denna gång - höll vår tradition med "kurs utan instruktör" i sig. Hemma i soffan igen, vilket jag är nöjd med. Matte går o sparkar i hörnen att hon betalt kursen innan, men det är ju inte mitt problem!

// Nova

Kommentarer
Postat av: Eva

Phew! Va' lite nervös där ett tag att matte skulle köpt en nationaldräkt med en massa tofsar eller lindat in dig i en gul & blå flaggliknande dräkt....
men du är lika stilig som vanligt!
Kram,
Eva

2007-06-06 @ 22:12:04
Postat av: Nova

Nej inte ännu, den tröjan har matte sagt att vi måste spara tills midsommar!!
// ;-)

2007-06-07 @ 06:55:23
Postat av: Eva

Aha, så du inte ska smutsa ner å hon måste tvätta ...typ...eller?! Hmmm...
//Eva

2007-06-12 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback