Privatlektion

Igår var en fredag som skilde sig från vanliga fredagar. Började med sovmorgon (!), helt ok. Sedan fick vi besök, en kille i rastaflätor och läskig ryggsäck. Sedvanligt skällde jag ut honom efter noter och var avvaktande. Vi fick privatträning med målsättningen att jag ska vara lugn o harmonisk när jag blir lämnad ensam (trodde vi hade diskuterat det där klart?). Kändes för min egen del lite överarbetat när de videofilmade mig o gick ut ifrån lägenheten, den filmen skulle inte få många guldbaggar..? Hur som, vi har nu köpt in 3 vattenflaskor från Granit, tränar special-kontakt-övningar samt tillfälliga förbud samt strikt "studs-förbud-mot-människor" övningar.

Matte var mycket nöjd med sin investering och vi ligger nu i hårdträning tills nästa gång, om 3 veckor..

Eftermiddagen blev lite mer som vanligt, under mattes skrivbord på jobbet igen, dödstrött!!

// Nova


Kommentarer
Postat av: Sigge

Kan man kalla detta att du också får gå på värsting kurs? Vi kanske ska starta ett gäng!? Men jag förstår inte, vad skulle vattenflaskorna va bra för?

2007-06-04 @ 00:15:08
Postat av: Nova

Ett gäng låter trevligt! Behöver köpa in ett nithalsband & munkorg, så har ju jag min nät-brynja från Modern Dog i militärgrönt? Bara du går först, jag kan hålla låda bakom dig?

2007-06-04 @ 09:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback