Sitta still...

                                                        

Igår hade vi privatlektion nr 2. Den här gången gick vi ut (!) men tyvärr var vattensprutan med. Nu har jag förstått vad "sakta" betyder, men om det tjatas allt för mycket när jag går i koppel så går jag inte alls - bara att välja. Tydligen ska jag lära mig vad "vänta" är också, då ska man sitta/stå/ligga kvar - dötrist.

Min hosta har försvunnit efter bara ett par dagar. Däremot var vi till doktorn med nästäppan idag, fick behandlingskur mot noskvalster. Kanske kan jag sluta snarka när jag ska sova snart.

Har även tagit klivet in i vuxenvärlden, började löpa idag! Påstås att man ska bli lugnare efter första löpet, undras om de verkligen var pinnar som grundade den teorin? Synd på nästäppan, annars tror jag både Ingo & Sigge hade tyckt om mig extra mycket nu!?

// Nova



Kommentarer
Postat av: Eva

Skönt å höra du är bättre!
Kram,
Eva

2007-06-30 @ 10:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback