Trevlig midsommar!!

                                                                  

Mitt livs första fästing plockades (på mig!) igår! Den hade inte hunnit suttit så länge, men lämnade en markant bula efter sig.. Utöver det har jag fått någon slags förkylning (eller kvalster?) och befinner mig under mattes bevakning under helgen. Tagit tempen och anser den ligga normalt på 38.9. Kvalster hoppas vi att det inte är, men i fall att så har vi en vetrinärtid bokad nästa vecka om det inte gett med sig tills dess. Matte lyckades hitta en förstorad bild av detta kvalster på internet och tänkte nästan sätta ner mig i källar förrådet och ringa anticimex, men efter en stund har hon nu sansat sig..

// Nova

Kommentarer
Postat av: Skäret

Krya på dig !
För mycket skorpsmulor kanske ?
Hörde att du hade en trevlig helg i Dalarna.
Fick telefon från en som bara skröt över dig och Matte.
G

2007-06-21 @ 10:20:04
Postat av: Eva

En riktig blomster flicka! :-)
Krya på dig!
Kram,
Eva

2007-06-25 @ 22:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback