Snickar-hunden

Igår var vi på jobbet trots att större delen av våra kollegor inte var det. Däremot hittade jag tre helt felplacerade killar som monterade nya kontorsmöbler! Först skällde jag ut dem efter noter, men sedan tyckte jag de var rätt trevliga trots allt. Jag fick röra mig fritt på kontoret och kunde bland annat gömma mitt grisöra i en av snickarnas tröja som låg på golvet! Tyvärr hittade han det...

Denna vecka har vi letat tikskydd med ljus o lykta. Blev nästan nervös att jag skulle få en gigantisk byxa i röd spets och små rosetter på, men till sist hittade vi denna mer diskreta variant. Att jag däremot skulle ha den på mig har vi inte diskuterat klart, jag har ju inte börjat  löpa ännu, så vi kanske kan komma överens så småningom.




// Nova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback