Stadshunden

En extra ledig dag, i efterhand känns det som det är lugnare att vara på jobbet. Vi har varit in till stan idag, centralstationen. Först åkte vi buss, sedan tunnelbana. Sedan satt vi o tittade på människor drygt en timme, lite halv-trist men jag blev godkänd. Som tur var fick jag ta av mig frigolite-bitarna matte tejpat (!) i mina öron innan vi åkte, det var ju trevligt.....

                      

Sen tog vi en promenad mot Gamla Stan. Funderar fortfarande vart man skulle kissat, inte en gräsmatta så långt ögat nådde. Tur att jag lyckades hålla mig ända hem..



I Gamla stan hittade vi en klädaffär, för mig!? Matte förvandlades till ngt hysteriskt som provade kläder av alla de slag och skrattade gott. Till sist kom hon till sans och köpte en svart stickad polotröja (och inte den rosa t-shirten som det stod "kiss me" på).



Somnade på tunnelbanan under hemresan, missade bussen och fick vackert stå i kö till nästa...



Är helt slut och orkade absolut inte prova den nya tröjan för ngn bild, så det får bli en annan dag.

// Nova


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka fina bilder! Du é verkligen en modell utan dess like Nova!
Kram,
Eva

2007-05-13 @ 18:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback