Utställning Gävle

"Feminin, ger ett ngt högställt intryck o rund bröstkorg. Är naturligtvis under utveckling. Feminint vackert huvud. Rakt vinklad fram, välvinklat bakställ. Ngt sotig färg, rör sig o.k."

Ok, vi vann inte idag (heller).. Tandvisningen gick sämre än förra gången, dommaren bad matte visa när jag protesterade. För övrigt blev matte betydligt nöjdare med mitt uppförande i ringen, tydligen är det något med min bröstkorg dommare inte gillar.

Tyvärr inga bilder idag, däremot tog vi några igår när Ingo hjälpte matte att passa mig.. Han är mer  "sansad" än mig men jag fick minsan igång honom flera gånger... tills matte skrek så där högt igen? Troligtvis är jag lika harmonisk om tre månader!

     
                                      


// Nova


Kommentarer
Postat av: Eva

You Go Girl! Snart så! Hmm, vi kvinnor kan få en del kommentarer om våra bröstkorgar... ;-)
Å attans vilkenläcker kille du har! Rar!
Kram,
Eva

2007-05-27 @ 20:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback