Utställning

                      

Idag var det premiär på utställning. Mattes mål var att dommaren skulle ha samma antal fingrar även efter att han tittat på mina tänder - vilket jag klarade galant!

"Exellent in type and size. Eminenty feminene expression, rather correct top-line and not fully developed underline. She is sweet, but still needs better movement"

För övrigt kom vi 2:a i vår klass, ja - det var bara en till med i samma ålder 6-9 månader... En liten rosett för benämningen HP (hederspris) fick vi dock ta med oss hem!



Örat fick ingen kommentar idag, troligtvis för att jag fortfarande har tid att växa till mig.

// Nova


Kommentarer
Postat av: Eva

Woff! Snygging! Gratelerar!! Jättefin rosett!!
Kram,
Eva

2007-05-14 @ 18:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback