What's new...

Blev tångsfotad med stickad polotröja (Obs: alla 4 tassarna i bordet - samtidigt!!)

image87

På jobbet hade vi en annan lek idag. En påse med pantburkar stod hotfullt placerad innanför mattes dörr på kontoret, hon försökte smyga sig på mig och kasta den när jag skällde o förde liv i min bur. Som tur är har jag väldigt bra hörsel och tystnade varje gång hon närmade sig rummet - barfota, smygandes och extremt långsamma rörelser. Datakonsulten såg skräckslagen ut, "som att komma in direkt i en John Cleese film"..  Med er fantasi kan ni tänka er in i hur jag har det på dagarna!

Våran djuraffär var vi till igår. Köte en ny koja, matte muttrade nått om att inte SKK rabatten på tillbehör inte gällde - vi köpte tydligen tillbehör till katt (?).

image88

Ser fram emot sovmorgon, gäller o vara pigg imorgon - har date med Ingo (steppdans).



STOR kram till kusinerna. Linda, nej - jag har absolut inte försvunnit för alltid! Bara äter mig starkare och större tills nästa gång vi ses. Slick i pannan - "din kjolklädda kossa" (citat fr Boog & Elliot)



// Nova

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Sötis!

Tycker du ser lite grinig ut trots den nya elegant stickade stassen - kan jag inte förstå!!! ;)

Var snäll mot matte nu!

Kramar
Mia

2007-05-07 @ 08:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback