Metallapport

                                           

Träffade en pinscherägare på klubben idag, hon hade fått jobbat med metallapporten länge (1 år) innan hennes hund hade greppat den bra. Smått stressad över all hundtränings-probelm som dyker upp så fort ett annat moment börjart fungera snurrade tankarna på lösningsförslagen ta form redan på väg hem. När jag införskaffade Novas metallapport för drygt en månad sedan sprang hon ått motsatt håll när den kom fram, då gav jag upp och insåg att LKIII kändes långt borta o tänkte sälja den på Tradera istället (apporten, inte hunden).

Kvinnan på klubben hade tejpat sin apport, o långsamt skalat av mer o mer av tejpen... Smått förvånande fungerade det även på Nova... till och med så jag kunde ta bort tejpen helt samma dag. Det var läskigt, men hon hämtade den utan tejp! Men sen hade hon glömt det efter en halvtimme, så jag fick backa tillbaka lite igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback