2012-06-06

   

Lite nedslagen men ändå peppad av gårdagens tävling blev det nationaldags-träning på Haninge BK idag. Lång platsliggning med synlig burk bakom, rutan med variation av belöning bakom & kast ifrån mig och uthålligheten i frittfölj.

Ny billig tygbur var lite svårare att få tag i just när jag behövde, så nu har vi en lite mindre en-rummare för träningsbehov :)  Den är i minsta laget enligt Nova, men hon accepterar den och har ännu inte kommit på att öppningen i dragkedjan är i överkant. Krafsa på i botten du ett tag till...

   

Tog även tag i farten in på apporteringsmomenten idag, allt utom metallen går att finputsa på. Kampskin på snöre ger en ökad dragning tillbaka :)


   

En av de finaste rastningsrundor har Haninge BK, väldigt vackert runt sjön Öran. Just i den här miljön trivs jag i Stockholm!

   

Påminner lite om en fjällvandring i miniformat med sviktande gångbroar.


   

Så vackert att man ibland bara stannar upp och "njuter" ;)

   

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt! Jag gillar Novas enrummare! Störtskön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback